آیین آبروی محله به یاد شهید جواد قائمی در قلندرآباد فریمان+عکس

 به همت بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی و حوزه شهید بهشتی شهر قلندرآباد مراسم آبروی محله به یادبود شهید والامقام جواد قائمی در شهر قلندرآباد فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۱۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، به همت بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی و حوزه شهید بهشتی شهر قلندرآباد مراسم آبروی محله به یادبود شهید والامقام جواد قائمی در منزل شهید با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فریمان و جمعی از روحانیون قلندرآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی، مربی صالحین و امام‌جماعت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) قلندرآباد در این آیین گفت: همه ما جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های شهید پیمان ببندیم و کاری کنیم که مرگ ما شهادت در راه خدا باشد.

 وی افزود: ما باید در تمام امور زندگی الگوی خود را امثال شهید سلیمانی و شهید قائمی و شهدای والامقام قرار دهیم.

موسوی بیان کرد: شهدا همه ما را به ایمان به خدا و پیروی از ولایت‌فقیه و دفاع از ناموس و کشور دعوت کردند و ما بایستی بنا به فرمایش شهید والامقام سردار سلیمانی از ولایت‌فقیه دفاع کنیم .

 مربی صالحین حوزه شهید بهشتی قلندرآباد در ادامه تصریح کرد: امروز ما مدیون ولایت‌فقیه هستیم و نباید ولایت و نظام سکان‌دار انقلاب را تنها بگذاریم.

وی با اشاره به "عملیات وعده صادق" اذعان داشت: این عملیات عزت‌آفرین در پیروی از امر ولی‌فقیه صورت گرفت.

 موسوی ادامه داد: ما باید قدر پدر و مادر شهدا را بدانیم و باعث رنجش خاطرشان نشویم. شهدا زنده‌اند و وظیفه‌شان را انجام داده‌اند ما باید طوری رفتار کنیم که مثل شهدا عاقبت‌به‌خیر شویم.

 وی افزود به برکت شهدا هم از لحاظ علمی و امنیتی کشور در بالاترین حد قرار دارد. هرچند مشکلات در جامعه وجود دارد؛ اما به حول و قوه الهی قدم‌های بزرگی برای رفع مشکلات برداشته شده است.

موسوی در ادامه گفت: به برکت صدور انقلاب و عملیات وعده صادق، امروز در قلب آمریکا و اروپا پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمده و بیداری دانشجویان غرب مدیون خون شهدا است.

 وی خاطرنشان کرد: شهدا شافع روز قیامت هستند به شرطی که ما به وظیفه خود عمل کنیم و قدر ولایت‌فقیه را بدانیم به خواسته‌های آنان عمل نماییم. مسئولین ما نیز بایستی پای‌کار انقلاب باشند و برای رفع مشکلات مردم اقدام جهادی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار